تماس با مدیر فنی : ۰۹۱۳۰۰۰۵۱۵۶ -- ۰۹۱۲۰۵۷۵۱۵۶
دفتر اصفهان : ۱۲-۳۲۲۳۳۱۱۱-۰۳۱ دفتر تهران : ۰۲۱۶۶۵۰۳۸۰۱

کنترل و بهینه سازی تولید اکسترودر ها بوسیله اینورتر ریسان

کنترل و بهینه سازی تولید اکسترودر ها بوسیله اینورتر ریسان

یکی از رایج ترین روشهای شکل دهی و کاهش ضخامت یا سطح مقطع در حوزه مواد روش اکستروژن می باشد که کنترل و مدیریت نحوه تولید این روش توسط اینورتر ریسان کمک شایانی به بهینه سازی تولید می نماید . اکستروژن در واقع با استفاده از حدیده های متناسب با تولید امکان تهیه و تولید تعداد زیاد و متنوعی از محصولات را به شکلی بسیار انعطاف پذیر داراست . اکه این طیف از ورق ها ، تولید دانه شکل ، انواع مختلف پروفیل ها ، انواع مختلف قالبها و ….. را شامل میشود .

اما دستگاه اکسترودر به مجموعه تجهیزات و ماشین آلاتی اطلاق می گردد که به صورت محافظت شده به عنوان بدنه و بخش اساسی و اصلی تولید قطعات با اشکال و مواد مختلف به کار می رود . یکی از بخش های مهم و اصلی دستگاه های اکسترودر ماردون می باشد که همین بخش باعث تقسیم بندی این دستگاه به دو مدل تک ماردون و دو ماردونه می گردد و اکسترودر ماردونه از سه بخش اصلی زیر تشکیل شده است :

–        سیستم تغذیه

–        بخش تراکم و فشردگی

–        سیستم اندازه گیری و سنجش

با توجه به نحوه عملکرد دستگاه های اکسترودر و همچنین حساسیت و دقت تولیدات این دستگاه و همچنین تاثیر گذاری نحوه تولید و صرفه جویی در تمامی بخشهای تولید این دستگاه اعم از عملیات حرارت دادن ، سرد کردن ، برش زدن ، قالب گیری ، شکل دهی ، تنظیم مقدار ضخامت و …. و همچنین نیاز به انجام تمامی این مراحل به صورت اتوماتیک استفاده از اینورتر ریسان می تواند روشی بسیار تاثیر گذار و مفید برای دستگاه های اکسترودر باشد .

فواید استفاده از اینورتر ریسان در تولیدات دستگاه های اکسترودر

با توجه به اینکه در مقوله تولید چندین عامل باعث افزایش سرعت و بقای چرخه تولید می گردد نیاز به دستگاهی که این عملکرد را مدیریت و بهینه نماید برای تولید کنندگان بسیار مهم و ضروری است اینورتر ریسان با توجه به اینکه امکان تنظیمات تولید را با کنترل دور موتور و همچنین برنامه ریزی نحوه عملکرد بخش های دورا دستگاه های تولید مثل اکسترودر ها به خوبی و با ضریب اطمینان بالا و کمترین مقدار خطا انجام می دهد یکی از تجهیزات بسیار کاربردی برای تولید کنندگان محسوب می گردد اگر بخواهیم به اختصار تعدادی از مزایای استفاده از اینورتر ریسان را در دستگاه های اکسترودر بشماریم می توان به موارد زیر اشاره نمود :

–        افزایش دقت و سرعت تولید مواد و قطعات

–        کاهش میزان ضایعات و جلوگیری از هدر رفتن مواد خام اولیه

–        کاهش میزان مصرف انرژی و در نتیجه مقرون به صرفه تر شدن و کاهش قیمت تمام شده قطعات

–        کاهش میزان صدمات به بخش های مکانیکال و الکتریکال دستگاه

–        افزایش عمر مفید تجهیزات و کاهش استهلاک بخش های حساس و گرانقیمت

–        کاهش میزان نیاز به سرویس و تعمیر و نگهداری تجهیزات

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه همچنین آگاهی از نحوه نصب ، راه اندازی ، خرید و موارد و جزئیات فنی اینورتر ریسان متناسب به دستگاه مورد نظر و نحوه تولید محصولات شما میتوانید از طریق لینک زیر و یا استفاده از شماره تلفن های موجود با مشاورین و متخصصین این شرکت راهنمای و مشاوره لازم را دریافت نمایید .